Aktuatory Liniowe

Konstrukcja aktuatorów pozwala na zamontowanie czujników indukcyjnych w stoperach zewnętrznych.
Oferowane są wersje z różnymi siłami dla różnych obciążeń, które mogą być montwane zarówno poziomo jak i pionowo.
Dla różnych aplikacji w ofercie znajdują się prowadnice krzyżowo-kulkowe, z łożyskiem ślizgowym oraz z łożyskiem kulkowym.
System centrujący pozwala na łatwe, szybkie i dokładne dopasowywanie różnych elementów systemu.

F L1
 
 
 
        Podstawowe cechy:
 
      1  Skok od 20 do 500 mm
      2  Siła przesuwu do 440 N przy powtarzalności między +/- 0,01 mm +/- 0,03 mm
      3  Różne rodzaje łożysk dla maksymalnej ładowności 70 kg
      4  Możliwość idealnego dopasowania, scentrowany system montażu dodatkowych elementów bez
          dodatkowego wiercenia
      5  Opcjonalne indukcyjne czujniki zbliżeniowe
      6  Opcjonalne amortyzatory hydrauliczne
      7  Opcjonalnie stopery zewnętrzne z hartowanej stali
 

 

Dostępne rozmiary:

Typ prowadnicy liniowej Siła wysuwu/powrotu przy ciśnieniu 6 bar (N) Max. Obciążenie prowadnicy (kg) Skok (mm) Powtarzalność (mm)
LSM-3 11/7 0,5 20/35/50 ±0,01
LSM-4 18/13 1,2 35/65 ±0,01
LSK-4 45/33 3,0 20/30/45/60/75/90 ±0,01
LSK-6 76/66 10-22 30/50/75/100/125/150/175/200 ±0,01
LEM-6 45/33 2,0-4,0 30/60/90 ±0,05
LEK-6 95/80 3,2-6,0 55/115/175 ±0,03
LE-6 N 81/45, Z 160/90 2,0-5,0 100/200/300 ±0,02
LES-6 150/125 6,0-18-5 100/200/300/400 ±0,02
LEN-6 210/140 9,0-20 100/200/300/400 ±0,02
VEN-6 150/85 7,0-11 60/120/180/240/300 ±0,02
LEM-9 135/110 3,7-7,2 50/110/170 ±0,03
LE-9 N 220/170, Z 440/340 6,0-18 100/200/300/400 ±0,02
LES-9 380/340 19,5-70 100/200/300/400/500 ±0,02
ZWP-6-VEN     60/120/180/240/300 ±0,05

 

Prowadnica LSM

 

F 1LSM
 
 

- Solidna i kompaktowa konstrukcja z obiegowym łożyskiem kulkowym z dwoma wózkami
- Zewnętrzny system regulowanych stoperów  
- Płynna regulacja skoku
- Wysoka powtarzalność dzięki zewnętrznym stoperom
- Dla małych mas wymagany jest tłumik (LSM-..-SM...-K-)
- Dla większych mas zaleca się używanie amortyzatorów hydraulicznych(LSM-..-SM-...-H-)
- Czujniki indukcyjne mogą być montowane w śrubach stoperów
- Sprawdzony i dopasowany system centrujący
- Pierścienie centrujące w komplecie

 

 

Prowadnica LSK

F 2LSK

 

 

- Solidna i kompaktowa konstrukcja z łożyskiem rolkowo-krzyżowym
- Zewnętrzny system regulownych stoperów
- Alternatywny system zatrzymywania boczny (LSK-...-SK-..) lub czołowy (LSK-...-HK-..)
- Płynna regulacja skoku
- Wysoka powtarzalność dzięki zewnętrznym stoperom
- Dla małych mas wymagany jest tłumik (LSK-...-K-)
- Dla większych mas zaleca się używanie amortyzatorów hydraulicznych(LSK-...-H-)
- Czujniki indukcyjne mogą być montowane w śrubach stoperów
- Sprawdzony i dopasowany system centrujący
- Pierścienie centrujące w komplecie

 

 

 

 

 

Prowadnica LEM


- Płaska i smukła budowa
- Dostęp do wszystkich połączeń i czujników z jednej strony
- Prowadzenie za pomocą tuleji łożyskowej
- Opcjonalnie dostępny boczny system zatrzymywania (LEM-...-MS..)
- Płynna regulacja skoku
- Wysoka powtarzalność dzięki hamowaniu powierzchnią pierścieniową
- Dla małych mas wymagany jest tłumik (LEM-...-K-)
- Dla większych mas zaleca się używanie amortyzatorów hydraulicznych (LEM-...-H-), amortyzatory mogą też montowane z boku
- Opcjonalne zbliżeniowe czujniki indukcyjne
- Sprawdzony i dopasowany system centrujący
- Pierścienie centrujące w komplecie
- Opcjonalna metalowa pokrywa

 

 

 

 

 

Prowadnica LEK

F 4LEK
 

- Płaska i smukła budowa
- Dostęp do wszystkich połączeń i czujników z jednej strony
- Prowadzenie za pomocą tuleji łożyskowej
- Płynna regulacja skoku
- Wysoka powtarzalność dzięki hamowaniu powierzchnią pierścieniową
- Dla małych mas wymagany jest tłumik (LEK-...-K-)
- Dla większych mas zaleca się używanie amortyzatorów hydraulicznych (LEK-...-H-), amortyzatory mogą też montowane z boku
- Opcjonalne zbliżeniowe czujniki indukcyjne
- Sprawdzony i dopasowany system centrujący
- Pierścienie centrujące w komplecie
- Opcjonalna metalowa pokrywa

 

 

 

 

 

 

Prowadnica LE

F 5LE
 

- Smukła budowa
- Dostępny w wersji z drugim siłownikiem (LE-... Z)
- Prowadzenie za pomocą łożyska ślizgowego
- Płynna regulacja skoku
- Wysoka powtarzalność dzięki hamowaniu powierzchnią pierścieniową
- Opcjonalne amortyzatory hydrauliczne
- Tłumienie pnuematyczne lub hydrauliczne
- Opcjonalne zbliżeniowe czujniki indukcyjne
- Sprawdzony i dopasowany system centrujący
- Pierścienie centrujące w komplecie
- Opcjonalna metalowa pokrywa

 

 

 

 

Prowadnica LES

 
 
- Solidna budowa
- Duża siłą przesuwu
- Prowadzenie za pomocą łożyska ślizgowego
- Płynna regulacja skoku
- Wysoka powtarzalność dzięki hamowaniu powierzchnią pierścieniową
- Zintegrowane amortyzatory hydrauliczne
- Opcjonalne zbliżeniowe czujniki indukcyjne
- Sprawdzony i dopasowany system centrujący
- Pierścienie centrujące w komplecie
- Opcjonalna metalowa pokrywa

 

 

 

 

Prowadnica LEN

F 7LEN
 
 
 
- Urządzenie w pełni wyposażone i gotowe do użycia
- Prowadnica przeznaczona do pracy w pozycji poziomej i pionowej
- Zaprojektowana do pracy w systemie pick&place z prowadnicą VEN
- Wyposażona w standarcie w: amortyzator hydrauliczny, czujniki indukcyjne, pierścienie centrujące, śruby montażowe i 4-żyłowy kabel z wtyczką
- Prowadzenie za pomocą uszczelnionego łożyska liniowego
- Płynna regulacja skoku
- Wysoka powtarzalność dzięki hamowaniu powierzchnią pierścieniową
- Sprawdzony i dopasowany system centrujący
- Standardowo wyposażony w metalową osłonę
- Opcjonalnie 6 zintegrowanych podłączeń powietrza i sygnału elektrycznego (LEN-...-I-..)

 

 

 

 

Prowadnica VEN

F 8VEN
 
 
 
- Urządzenie w pełni wyposażone i gotowe do użycia
- Prowadnica przeznaczona do pracy w pozycji poziomej i pionowej
- Idealnie dopasowana do kołnierza prowadnicy LEN
- Wyposażona w standarcie w: amortyzator hydrauliczny i czujniki indukcyjne
- Prowadzenie za pomocą uszczelnionego łożyska liniowego
- Płynna regulacja skoku
- Wysoka powtarzalność dzięki hamowaniu powierzchnią pierścieniową
- Sprawdzony i dopasowany system centrujący
- Standardowo wyposażony w metalową osłonę
- Opcjonalnie 4 zintegrowane podłączenia powietrza i sygnału elektrycznego (VEN-...-I-..)
- Opcjonlane stopery pośrednie ZWP-6-VEN

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. o cookies